Persoonlijke doelen

Aan het eind van deze minor twee pagina’s tekst foutloos Nederlands schrijven. Ik vind het belangrijk dat ik foutloos Nederlands schrijf. Het komt onprofessioneel over wanneer ik dit niet kan.

Actiepunten:
– Ik ga één boek lezen om dit te verbeteren.
– Vooral bij het typen maak ik veel fouten. Hierbij ga ik de tekst altijd nog doorlezen.
– Ik ga de Nederlandse Taal Test maken

Aan het eind van deze minor heb ik 20 nieuwe connecties opgedaan. Deze connecties wil ik opdoen om mij in de markt te zetten. Dit kan altijd van pas komen.

Actiepunten:
– Ik ga openstaan voor nieuwe contacten. Dit wil ik doen door minimaal één keer per week een paartje te maken met een ‘onbekende’.
– Ik ga actief nieuwe contacten opdoen door naar bijeenkomsten en netwerkborrels te gaan.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

