Professionele doelen

Aan het eind van de minor weten hoe je door middel van SEO een website beter vindbaar kan maken. Bij mijn huidige baan beheer ik de website. Dit is het enige stuk dat ik nog niet begrijp.

Actiepunten:
– Ik ga de SEO handleiding van Google lezen.
– De kennis uit deze handleiding ga ik toepassen op een website.

Aan het eind van de minor meer inzicht hebben in wat er speelt in de communicatiebranche. Aangezien ik in deze branche werkzaam wil zijn, vind ik het belangrijk dat ik hier kennis van heb.

Actiepunten:
– Online ga ik verschillende blogs dagelijks bijhouden.
– Ik ga bekijken hoe regionale communicatieadviesbureau zich gedragen en hoe zij inspelen op ontwikkelingen.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

