Verslag van het startgesprek

Bij de Bootcamp heeft iedereen uit de klas een persoonlijkheidstest gedaan. Als ik het goed zeg was ik een ‘ENFJ’. Een overgroot deel van de klas was dit ‘type’. Ik vond dat de uitslag redelijk overeenkwam met hoe ik zelf denk in elkaar te zitten.

Er was wel één uitslag waar ik het niet mee eens was. Uit de test kwam dat ik op basis van kennis handel en niet op basis van gevoel. Ik volg altijd mijn gevoel. Dit zal waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat de test in het engels was.

Tijdens het gesprek met de begeleider werd uitgelegd waaraan de POP moet voldoen. En wat de achterliggende gedachte van de POP is. Ik heb moeite gehad met het formuleren van de persoonlijke en professionele doelstellingen. Ik ben tevreden met mijn begeleider. Hij legde heel duidelijk uit wat er van mij verwacht wordt.

Ik hoop dat het lukt om mijn doelstellingen te bereiken.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

