Gespreksverslag SGG

Drie weken geleden hadden we op het Singelgrachtgebouw allemaal een individueel gesprek met Jan. Hierin hebben we de voortgang van ons persoonlijk ontwikkelingsplan besproken. Ik verteld Jan dat ik bezig was met een boek over de Nederlandse spelling.

Dit boek heb ik van Nico mogen lenen. Hierin staat duidelijk aangegeven welke fouten er gemaakt worden in de Nederlandse taal. Ook hierbij was het erg handig dat Nico op de hoogte was van mijn doelen.

Jan heeft mij uitgelegd wat er van mij verwacht wordt. We hebben besproken dat ik vanaf dat moment hard aan de slag moet om mijn doelstellingen te halen. Dat heb ik gedaan. Jan maakte mij het hier duidelijk dat er nu echt wat moest gebeuren. Daar was ik wel heel blij mee.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

