Gesprekverslag Duivendrechtsekade

Een aantal weken naar het inleveren van het Plan van Aanpak hebben we met de gehele groep en Jan een gesprek gehad. Hierin vertelde iedereen welke doelen hij of zij had gesteld. Het was interessant om elkaar doelen aan te horen. Hierdoor denk ik ook dat we elkaar de afgelopen periodes meer hebben gestimuleerd. Omdat we wisten waar iedereen aan wilde werken, hielpen we elkaar deze doelen aan te pakken.

Uit het gesprek leiden dat ik mijn doelen is specifieker moest maken. Dat heb ik gedaan. Ook voor mijzelf vind ik het fijn om specifieke doelen te hebben. Nu weet ik waar ik naar toe werk en wat ik precies moet doen om de doelen te bereiken.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

