Netwerkborrels

Voor mijn persoonlijke doelen had ik als actiepunt: “ik ga actief nieuwe contacten opdoen door naar bijeenkomsten en netwerkborrels te gaan.”.

In de afgelopen tijd ben ik naar twee netwerkborrels geweest. Namelijk;

  • Bij Seats2Meat een presentatie over Society 3.0. Aansluitend was er een netwerkborrel. Daarbij ben ik ook aanwezig geweest.
  • Presentatie van Flevo Zakenvrouwen 2011 in het Appolo Hotel. Hierbij werd het eerste exemplaar uitgereikt. Aansluitend was er een  netwerkborrel. Hierbij ben ik ook aanwezig geweest.

Door deze twee bijeenkomsten voel ik mij meer op mijn gemak in de zakelijke sfeer. Ik hoop meer gelegenheden te krijgen om netwerkborrels te bezoeken.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

