Openstaan voor nieuwe contacten

Ik merk dat ik moeite heb om onbekende mensen toe te laten tot mijn ‘omgeving’. Hier heb ik het afgelopen half jaar aangewerkt. Dat heb ik gedaan op de volgende manieren:

  • Ik maak nu regelmatig een praatje met dames achter de kassa enzovoort.
  • Ik probeer mij meer in anderen te verdiepen door meer te vragen over hun privesituatie.
  • Ik probeer buiten mijn ‘comfortzone’ te stappen en naar redelijk onbekende mensen te gaan.
  • Ik maak meer zakelijke afspraken.
  • Ik ga meer naar netwerkborrels

Ik merk dat het zeker een stuk beter gaat. Het is gewoon een kwestie van veel doen. Ik vind het heel fijn dat ik verbetering zie. Hierdoor voel ik mij meer op mijn gemak.

Ik merk ook dat in aanzienlijk meer contacten heb. Voordat ik begon aan de minor had ik 23 LinkedIn contacten. Nu zijn dat er 56. Daar ben ik erg blij mee.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

