POP gesprek 26 mei 2011

Vandaag hebben we op SGG een pop gesprek gehad. Voorafgaand aan het gesprek heb ik al veel van de opdrachten uitgewerkt en op mijn blog gepubliceerd. Deze opdrachten heb ik aan Jan laten zien. Hij vond dat de bewijslast iets beter kan. Hij heeft mij uitgelegd hoe ik dat kan aanpakken. Dit kan bijvoorbeeld door:

  • Een printscreen maken van mijn linkedin.
  • Een overzicht geven (anoniem) van de communicatiebureau die ik heb vergeleken met elkaar.

Deze twee punten heb ik ondertussen al aangepast. Ook wil Jan dat ik probeer te kijken of ik nog actiepunten kan bedenken. Hierbij gaf ik aan waarschijnlijk nog onbewust aan bepaalde punten te hebben gewerkt. Hierover ga ik nadenken. De punten die Jan aangaf, waren wel handig. Hierdoor heb ik meer kans dat ik mijn pop gelijk voldoende kan afsluiten. Ik ga dus zeker aan de slag met de feedback.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

